Daaaaaaa in sfarsiiiiiittttt cred ca incep sa postez. Acum sunt intr-o asa mare pana de inspiratie si simt ca scriu atat de neinteresant, daaarrrr ... c'est la vie. Va consolati cu ideea ca mai rau de atat nu se poate. Mai naspa de atat nu pot scrie. Sau pot, daca ma chinui, dar nu vreau, ha!
On to za makeup, care nu va fi prea recent, dar nici antic, desi o sa pun si antichitati si chiar si vintage-uri nemaivazute (nu va bucurati, nu toate hainutele vintage sunt frumoase, think second-hand-uri cu hainele lu' mamaia; da, cam la nivelul ala sunt machiajele mele vintage; sahrry)
Picture
Oache luv <3 Luv oache
Picture
Lipiciu'! Uite lipiciu'!
Picture
Picture
Picture
Machiajul asta l-am purtat acum aproape o luna, pentru ca de atunci am facut numai machiaje boring. 'Cuz I'm a boring person. Si trebuia sa bag ceva care sa va fluture sprancenele :D A fost machiaj de V-day, ziua amorezatilor. Foarte romantic machiajul, n-am ce zice :))
Acum incerc sa-mi aduc aminte ce am folosit la machiaj. De obicei ma pricep la d'astea. Acum sa ma bati daca mai imi aduc aminte.
Parca sa zic ca am bagat un fard crema hargintiu pi toata pleoapa mobila. Si l-am intins asea cu degetul frumos si pe urma l-am mai intins cu o pensula de za blending pentru ca degetul meu se pare ca n-are suficient par ca sa faca treaba bine.
Apoooiiii nu mai stiu care din griurile negrurile mele le-am pus pe toata pleoapa. Pare-mi-se ca e un negru-gri carbune de la Rainbow Priorities. E olecuta sidefat si se vede mistoc in combinatie cu fardul crema.
Si ca sa-l finishez am dat cu alb-argintiu mega-sidefat pe la margini si in coltul ochiului. Si mi-am pus gene false. Trebuia sa spun ca mi-am pus gene false pentru ca le-am pus asa de bine si sunt asa de extra mega calitative incat nu cred ca v-ati fi dat seama fara ajutorul meu. You're welcome!
Pe mecla am fond de ten mineral luat de pe net, foarte foarte foarte foarte mult bronzer de aratam ceva mai portocalie decat as fi vrut, oleaca blush roz-piersica. Nu va spun de care pentru ca nu se mai gaseste *cries* si oricum e cam singurul care-l folosesc, pentru ca de-aia.
Pe buze m-am dat in graba cu glossul Angel de la Avon ColorTrend. E glossul meu preferat si-l recomand, pentru ca e gigea.
In incheiere, the end. Sper ca v-a placut.



Leave a Reply.