"... tell me princess when did you last let your heart decide"... Oh, hi! Ascultam coloane sonore din clasicele desene Disney si m-a luat valul. M-am pus in za mood ca sa scriu gigea.Pardon, gigea nu-i cuvantul potrivit. Sa scriu ... inteligibil si placut la lecturat! DA! Asa! M-am dat mare ca sunt absolventa, acum e cazul sa ma dau mare cu machiajul care l-am purtat in acea zi muchos importantes (nu privesc telenovelos, me no hablas espaniol)
Picture
Look at eeeeet!!!! Nu e perfect?! Don't answer that, nu se exista perfectiunea. But it's so close it scares me! Ma declar extra super mega ultra multumita de ce-a iesit. E purrrrfect! M-am prostit destul? Sunteti gata pentru mai multe poze? Yeah? No? Sa-i dam drumul!

Picture
Hellooooo nurse!
Picture
Gigea gigea gigea gigea
Picture
Definitely definitely unul din cele mai reusite :D
Picture
Picture
must ... find ... contour powder!
Picture
pitzi-bot check check si triple check
Picture
Asta e ultima ... promit
Picture
Ok meibi just one more :))
Spoieli folosite
* Crem-auriu din paleta 28 neutral
* Auriu din paleta 26 shadow blush combo (can you see it? can you? can you?!)
* MUFE 92 aka Makeup For Ever 92 aka THE mov. Nu mov ci THE mov!
* MUFE 121
* Nu stiu cum sa-i zic pe romaneste ... o culoare eggshell ca highlight. Gen un alb putin galbui, da' putin putin de tot. E dintr-un duo Estee Lauder vechi antic si de demult
* Creion de sprancene Seventeen nuanta ... uhm ... *checks* 05 Chestnut
* Tus L'oreal Lineur Intense Carbon Gloss. In curand ii voi canta Goodbye my love goodbye
* Rimel Deborah Definitive Volume. Pe asta in curand il arunc in hohote de ras maniacal si evil :))
* Jumatati de jene false. Care erau candva o jeana intreaga dintr-un set de 10 perechi de pe ebay. Dar le-am hacuit frumos.
* Fond de ten Vichy Aera Teint Pure nuanta 12 Tres Clair Opal
* Bronzer Magic Bomb de la Rainbow Priorities Sephora
* Noul meu blush de la Malu Wilz
* Blush Petal Pink de la The all natural face pe post de highlight
* Ruj Max Factor in nuanta A hint of red. Am varianta mini si vreau urjent varianta full, maxi daca se poate!
6/25/2012 06:56:22 am

Is there a way to search blogs on Weebly?

Reply



Leave a Reply.