Povesteam de un demachiant minune, remember? E ala micut din poza. Acum dati-mi voie sa vi-l prezint in toata gloria lui. Ta-daaaaaaa! :D
Picture
Vedeti vreo diferenta? Nu? Va zic io. Asta e pliiiiiinnnnnnnn *victory dance*
Asta este singurul demachiant pe care o sa il cumpar pana cand n-o mai exista. Eu sunt genul de persoana care e mereu in cautare de ceva mai bun, indiferent despre ce e vorba. Daaaarrrr asta este exceptia, pentru ca e prea bun ca sa mai risc sa imi fac nervi cu altceva. Asa, sa vad daca imi aduc aminte cum am facut celalalt review (acum am un tab deschis cu celalalt review ca sa pot copia structura :)) )
Date shpecifice obiective
* Pret: intre 20 si 25 lei, eu am platit 25 din pura disperare si bucurie :D
* Cantitate: 125ml
* Denumire completa: Demachiant delicat pentru ochi si buze
* Testat sub control oftalmologic
* N-am gasit nici un paraben in ingrediente
* Expira la 6 luni dupa deschidere
Ce-mi place la el
* Curata orice urma de machiaj fara nici o problema
* Indeparteaza rimelul de pe genele mele traumatizate fara sa le mai traumatizeze o tura
* Rar, foarte rar si rarisim mai vad cate o geana cazuta cand il folosesc
* Trebuie sa recunoastem, e frumos :)) Iti vine sa-l cumperi numai cand vezi ceva frumos si albastru plutind deasupra a ceva care arata ca apa din Mediterana :)) It's like *magic*
* Nu lasa un film gras pe pleoape
Ce nu-mi place la el
* E micut rau de tot.
* Din cauza faptului ca e micut am 2 inconveniente: 1 - trebuie sa il fugaresc prin magazine destul de des si 2 - cheltui o gramada de bani
* Si asa ajungem la inca o chestie care nu imi place, pretul. Deci 25 lei inseamna jumatate din 50 lei :)) Nu vreau sa fac calculul cat inseamna asta pe an (I just mentally did fara sa vreau, 300 lei, holy sheet adica 100$). Mintea mea are o minte proprie si neascultatoare uneori.
* Daca il agiti inainte sa il deschizi, pana te chinui cu capacul ala infernal se separa din nou :))) Solutia mea: dupa ce il deschid acopar gaurica cu discheta demachianta si il agit asa
* Ultimul lucru care nu-mi place e ambalajul. Mai precis capacul. Cand e nou si plin, te stropesti fara sa vrei cand il deschizi. Nasty
Testul tusului



Leave a Reply.