Am fost, sunt si voi fi mereu fan infocat Michael Jackson. Asta ca sa lamurim totul de la bun inceput. Adica nu e titlul pus doar de chestie ... ca mai nou e trendy-flendy sa faci ceva MJ inspired, orice, nici nu conteaza. Acestea fiind spuse, biscuiti voinicii mei! La care voi spuneti "Biscuim, Maria Ta!". Era un banc foarte misto, trust me.
Machiajul asta l-am purtat ultima oara cand am fost in za club, am fost imbracata bineinteles cat mai Michael like posibil si eu zic ca mi-a iesit bine :D Dar mai multe despre asta in ... well, o sa vedeti voi :D
Din pacate nu a iesit deloc ce vroiam eu. Am incercat sa fac ochii adanciti in orbite, obositi, batuti, gandindu-ma la cum arata el in Thriller. Numa' ca am folosit baza neagra sub machiaj. Epic fail! Dar ce a iesit nu e epic fail, din fericire!
Ce am folosit
  • Baza de fard Urban Decay Primer Potion
  • Gel liner true black pe toata pleoapa pe post de baza
  • Farduri din trusa 26 shadow blush combo si anume: R1 P2, R3 P5 si mai departe nu mai tin minte >_< Stooooopid!
  • Acelasi gel liner pentru contur
  • Sephora instant wrinkle filler (60 lei, meritaaaa!) <- will write a review for this! Cu demonstratie si toate cele :)
  • Sephora smoothing primer
  • Fond de ten Vichy Aera Teint Pure Liquid nuanta 12 Opal
  • 2 blushuri din trusa 26 shadow blush combo
  • Ruj Seventeen nuanta 333 Natural Sheer care a tinut ... maxim 10 minute pe buze, dar prima impresie conteaza :))



Leave a Reply.