Acum ceva timp vorbeam cu gagicile de pe forum (nu va zic care ca ori sunteti deja de acolo ori il stiti; daca nu-l stiti, how the hell did you get here?)... yeah, mi-am pierdut propozitia in paranteza. Sa continuam. Vorbeam de tipurile de machiaj, cel mai popular fiind ofcors smokey eyes :D Si m-ati rugat sa reproduc un machiaj dintr-o poza. Am aflat ulterior ca e Monica Belluci in poza :))
Picture
O sa fiu sincera. Reproducerea unui machiaj extra photoshopat si aproape invizibil a fost o pain in the ass :)) Mai mult l-am intuit, dar, hey, nu a iesit deloc rau. Nespecific mie, nu va mai torturez cu zeci de randuri de aberatii. Direct poze xP
Am folosit dupa cum urmeaza:
* Un fard crem dintr-un duo Estee Lauder pe toata pleoapa (poate fi orice crem foarte deschis, obligat mat)
* Un gri mediu cu subtonuri maro .. intelege cineva ceva? :)) Anyway, gri nici prea inchis nici prea deschis, da? Deci d'ala, am incredere in imaginatia voastra
* Gri inchis in coada ochiului si un negru carbune pe pleoapa inferioara
Esentiala in machiajul asta a fost rabdarea. Au fost doar 3 farduri, right? Ei bine, am tot pus ba gri, ba crem, ba mai merge gri inchis, ba e prea inchis mai bagam crem, si tot asa. Am incercat sa il fac din nou a doua zi, minus jenele false, dar nu mi-a mai iesit :))
3/29/2011 07:01:23 pm

Life is just a series of trying to make up your mind.

Reply



Leave a Reply.