Foarte misto titlu am ales. Deci. Ca cel mai misto se incepe o postare cu un cuvant care marcheaza o concluzie. Deci. Eu acum aberez, pentru ca incerc sa umplu mai repede alea 3 randuri care se vad inainte de a da click pe postare ca sa vezi tot articolul. Foarte coerenta sunt. Meh. Cred ca am aberat suficient, arata ca o introducere intr-un articol mucho interesante :))
Mneah, m-am gandit mai bine. Mai aberez 2-3 randuri. Nu de alta, dar ar arata extrem de naspa un rand jumate de text si apoi clipul Youtube care m-a invatat tehnica asta cu care mi-am facut unghiile care nu stiu cum sa o descriu. Suficiente randuri. Acum sa va si arat clipul. Oare cate injuraturi am atras asupra mea pana acum?
Vreau sa zic ca imediat a trebuit sa incerc ce face tipa aia. Stiu ca mai faceam chestii asemanatoare in liceu, cu un ac. Doar caaaaaa faceam doar flocirele si alte chestii cam banale comparativ cu ce face ea. Promit ca nu mai trebuie sa ma injurati decat pentru 2-3 randuri in care ma scuz pentru unghiile mele. In primul rand forma a avut de suferit din cauza pentru ca bietele de ele sunt batranele si se mai intampla sa se ciobeasca o margine. In al doilea rand imi cer scuze pentru modelul submediocru. Imi faceam unghiile si ma simteam ca un copchil care se joaca-cu batul in balta cu noroi :)) Enjoy noroiala mea!
Picture
Picture
Teoretic, am folosit 3 oje. Practic, sunt 2 oje de la revista Glamour de anul trecut. Una grena si una rosie. Cu care am facut picatelele. Si oja de pe unghie este oja alba cu 2 picaturi de oja grena in ea :D
10/20/2010 06:24:04 pm

Wonderful! I can't agree with you more. I benefit a lot from your blog. Very thanks! Have a good day.

Reply
6/23/2012 05:53:15 pm

I stumbled on this from Google and wanted to say thanks for posting

Reply
9/17/2012 02:42:53 pm

Great site, i've been thinking about getting a free blog from weebly, do you recommend it?

Reply
12/3/2013 05:14:10 am

Thanks for posting this

Reply



Leave a Reply.